تصویر ثابت

مطالعات خانه علوم و فناوري مشهد (باشگاه دانش‌پژوهان جوان) 170ص | سايت پروژه هاي آماده ولي غلامي http://www.09375883058.ir مطالعات خانه علوم و فناوري مشهد (باشگاه دانش‌پژوهان جوان) 170ص - سايت پروژه هاي آماده ولي غلامي

فروشگاه




مطالعات خانه علوم و فناوری مشهد (باشگاه دانش‌پژوهان جوان) ۱۷۰ص


مطالعات خانه علوم و فناوری مشهد (باشگاه دانش‌پژوهان جوان) ۱۷۰ص
(همراه با فایلهای Autocad و تصویر)
قیمت : ۱۵٫۰۰۰ تومان

مقدمه
روش تحقیق
ضرورت تحقیق
فرآیند مطالعات طراحی
بیان مسئله
بیان موضوع
بیان هدف
مبانی نظری معماری پروژه

فصل اول مطالعات پایه
۱ـ تحقیق و پژوهش ۱
۱ـ۱ـ تحقیق و پژوهش ۱
۱ـ۱ـ۱ـ از نظر لغت ۱
۱ـ۱ـ۲ـ در اصطلاح ۱
۱ـ۲ـ ضرورت‌های پژوهش ۲
۱ـ۲ـ۱ـ از نظر علمی ۲
۱ـ۲ـ۲ـ در جنبه مکتب‌شناسی ۳
۱ـ۳ـ دامنه ضرورت‌ها ۳
۱ـ۳ـ۱ـ در جنبه حیات فردی ۳
۱ـ۳ـ۲ـ در جنبه اجتماعی ۴
۱ـ۳ـ۳ـ از نظر اخلاقی ۴
۱ـ۳ـ۴ـ از دید اسلام ۴
۱ـ۴ـ فوائد پژوهش ۶
۱ـ۴ـ۱ـ در جنبه فردی ۶
۱ـ۴ـ۲ـ در جنبه اجتماعی ۶
۱ـ۴ـ۳ـ در جنبه فرهنگی ۷
۱ـ۵ـ نفس پژوهش و لذت آن ۷
۱ـ۶ـ اهداف و مقاصد پژوهش ۸
۱ـ۶ـ۱ـ منظور از هدف ۸
۱ـ۶ـ۲ـ ضرورت و اهمیت هدف در تحقیق ۹
۱ـ۶ـ۳ـ ویژگیهای اهداف ۹
۱ـ۶ـ۴ـ دسته‌بندی اهداف ۱۰
۱ـ۷ـ مشکلات و موانع تحقیق پژوهش ۱۳
۱ـ۷ـ۱ـ در رابطه با پژوهشگر ۱۳
۱ـ۷ـ۲ـ در رابطه با کادر تحقیق ۱۵
۱ـ۷ـ۳ـ در رابطه با منابع تحقیق ۱۵
۱ـ۷ـ۴ـ در رابطه با واقعیت‌های جامعه ۱۵
۱ـ۸ـ انواع پژوهش از نظر عده پژوهشگران ۱۶
۱ـ۸ـ۱ـ تحقیق فردی ۱۷
۱ـ۸ـ۲ـ تحقیق گروهی ۱۷
۱ـ۹ـ امکانات لازم برای پژوهش ۱۷
۱ـ۹ـ۱ـ در جنبه پژوهشگر ۱۷
۱ـ۹ـ۲ـ در جنبه مسأله پژوهش ۱۷
۱ـ۹ـ۳ـ امکانات در رابطه با واقعیت‌ها ۱۷
۱ـ۹ـ۳ـ۱ـ امکانات اقتصادی ۱۷
۱ـ۹ـ۳ـ۲ـ امکانات اجتماعی ۱۸
۱ـ۹ـ۳ـ۳ـ امکانات سیاسی ۱۸
۱ـ۹ـ۳ـ۴ـ امکانات فرهنگی ۱۸
۱ـ۹ـ۳ـ۵ـ امکانات مذهبی ۱۸
۱ـ۹ـ۳ـ۶ـ امکانات دیگر ۱۹
۱ـ۱۰ـ مراحل پژوهش ۲۰
۱ـ۱۰ـ۱ـ تعیین موضوع ۲۰
۱ـ۱۰ـ۲ـ تعیین مرز موضوع ۲۱
۱ـ۱۰ـ۳ـ تهیه اطلاعات ۲۱
۱ـ۱۰ـ۴ـ تدوین اطلاعات ۲۱
۱ـ۱۰ـ۵ـ تهیه فرضیه ۲۱
۱ـ۱۰ـ۶ـ بررسی مجدد فرضیه ۲۱
۱ـ۱۰ـ۷ـ تهیه اصل یا قانون ۲۲
۱ـ۱۰ـ۸ـ دستیابی به نظریه یا تئوری ۲۲
۱ـ۱۰ـ۹ـ نگارش و ارائه تحقیق ۲۲
۱ـ۱۱ـ طرح پژوهش ۲۲
۱ـ۱۱ـ۱ـ طرح تحقیق ۲۳
۱ـ۱۱ـ۲ـ نکات مورد بحث در طرح ۲۳
۱ـ۱۲ـ روش‌های کلی در پژوهش ۲۵
۱ـ۱۲ـ۱ـ روش‌های فلسفیـ مذهبی ۲۵
۱ـ۱۲ـ۲ـ روش‌های مطالعه‌ای ۲۵
۱ـ۱۲ـ۳ـ روش‌های تجربی ۲۵
۲ـ وضعیت علمی کشور ۲۶
۲ـ۱ـ وضعیت علمی کشور ۲۶
۲ـ۲ـ مشکلات و موانع ساختاری در نظام تحقیقاتی ایران ۲۷
۲ـ۲ـ۱ـ مشکلات مربوط به مدیریت سیاستگذاری و نیروی انسانی ۲۷
۲ـ۲ـ۲ـ مشکلات مربوط به ساختار و تشکیلات تحقیقات ۲۸
۲ـ۲ـ۳ـ مشکلات مربوط به اطلاع رسانی فرهنگ و آموزش ۲۸
۲ـ۲ـ۴ـ مشکلات مربوط به قوانین و مقررات ۲۸
۲ـ۲ـ۵ـ مشکلات مربوط به بهره‌برداری از منابع پژوهشی ۲۸
۲ـ۳ـ نقاط قوت و ضعف بخش پژوهش در ایران ۲۹
۳ـ بررسی آماری پژوهش در ایران ۳۰
۳ـ۱ـ بررسی آماری پژوهش در ایران و مقایسه آن در جهان ۳۰
۳ـ۲ـ منابع مالی و انسانی بخش پژوهش ۳۱
۳ـ۳ـ بهره‌وری بخش پژوهش در ایران ۳۲
۳ـ۴ـسیاستها و خط‌مشی‌های بخش پژوهش در برنامه‌های توسعه ‌کشور ۳۳
۴ـ رابطه علم و تکنولوژی با پژوهش ۳۵
۴ـ۱ـ رابطه علم و تکنولوژی با پژوهش ۳۵
۴ـ۲ـ ضرورت امر پژوهش در توسعه علم و فن‌آوری ۳۵
۴ـ۳ـ نیاز به تربیت پژوهشگر ۳۶
۵ـ جوانان در جامعه امروز ۳۷
۵ـ۱ـ جوانان در جامعه امروز ۳۷
۵ـ۲ـ مفهوم نوجوانی و جوانی ۳۸
۵ـ۳ـ مفهوم نیاز و بررسی آن در جوانان ۳۹
۵ـ۴ـ تقسیم‌بندی نیازها ۴۰
۵ـ۴ـ۱ـ نیازهای فیزیولوژیک ۴۰
۵ـ۴ـ۲ـ نیاز به امنیت (ایمنی) ۴۰
۵ـ۴ـ۳ـ نیاز به تعلق و عشق (وابستگی) ۴۱
۵ـ۴ـ۴ـ نیاز به احترام ۴۱
۵ـ۴ـ۵ـ نیاز به خود شکوفائی یا تحقق ذات یا کامل شدن ۴۱
۵ـ۵ـ طبقه بندی نیازهای جوانان ۴۱
۵ـ۵ـ۱ـ نیازهای جسمانی ۴۲
۵ـ۵ـ۲ـ نیازهای روانی ۴۲
۵ـ۵ـ۳ـ نیازهای زیستی ۴۴
۵ـ۶ـ پیامدهای عدم توجه به نیازهای نوجوانان و جوانان ۴۵
۵ـ۷ـ افراط و تفریط در برابر جوانان ۴۷
۵ـ۸ـ انگیزه پیشرفت زمینه‌ای برای پژوهشگری جوانان ۴۸
۵ـ۹ـ علاقه جوانان به مجهولات ۴۹
۵ـ۱۰ـ نیازهای نسل جوان ۴۹
۵ـ۱۱ـ تعلیم و تربیت در دوران جوانی ۵۰
۵ـ۱۲ـ تربیت مبتنی بر ارزش‌شناسی در جوانان ۵۲
۵ـ۱۳ـ لزوم رعایت حقوق جوانان و توجه به میزان سن ۵۴
۵ـ۱۴ـ هدف تعلیم و تربیت جوانان ۵۵
۵ـ۱۵ـ تصریح هدف غائی تربیت ۵۶
۵ـ۱۶ـ دعوت اسلام به تعلیم و تربیت ۵۷
۶ـ پویا و سازنده بار آوردن انسان ۵۸
۶ـ۱ـ پویا و سازنده بارآوردن انسان ۵۸
۶ـ۲ـ انسان فعال و انسان پذیرا ۶۰
۶ـ۳ـ تأکید بر حرکت و تحول انسان از دیدگاه آیات قرآن ۶۱

فصل دوم: مطالعات تکمیلی
۱ـ علم در آینه هنر ۶۵
۱ـ۱ـ علم چیست؟ ۶۵
۱ـ۲ـ علم در آینه معماری ۶۷
۱ـ۳ـ معماری و الکترونیک ۷۱
۱ـ۳ـ۱ـ نامادیت ۷۱
۱ـ۳ـ۲ـ حسی بودن ۷۱
۱ـ۳ـ۳ـ چند رسانه‌ای بودن ۷۲
۲ـ معماری (مسئله یا پاسخ) ۷۳
۲ـ۱ـ معماری (مسئله یا پاسخ) ۷۳
۲ـ۲ـ انگاره‌های پنهانی ذهنیت ۷۳
۲ـ۲ـ۱ـ پایداری ۷۴
۲ـ۲ـ۲ـ پویایی ۷۴
۲ـ۲ـ۳ـ تغییر ۷۴
۳ـ تعاریف و ضوابط تأسیس مراکز تحقیقاتی ۷۷
۳ـ۱ـ تعاریف و ضوابط تأسیس مراکز تحقیقاتی ۷۷
۴ـ ضرورت تأسیس باشگاه دانش‌پژوهان ۷۸
۵ـ معرفی باشگاه دانش‌پژوهان جوان ۸۰
۵ـ۱ـ باشگاه دانش‌پژوهان جوان ۸۰
۵ـ۲ـ کلیات ۸۰
۵ـ۳ـ وظایف ۸۰
۵ـ۴ـ ارکان و تشکیلات ۸۱
۵ـ۵ـ عضویت ۸۳
۵ـ۶ـ امور مالی ۸۴
۵ـ۷ـ آیین‌نامه پذیرش عضو در باشگاه دانش‌پژوهان جوان ۸۴
۵ـ۸ـ نمودار سازمانی باشگاه دانش‌پژوهان جوان ۸۶

فصل سوم: مطالعات تطبیقی
ـ مطالعات تطبیقی ۸۷
۱ـ مرکز تکنولوژی مک کورمیک تریبون ۸۸
۲ـ دانشگاه تکنولوژی و مجموعه آموزشی لاورنس ۹۰
۳ـ دانشگاه تکنولوژی چالمرز ۹۲
۴ـ دانشگاه تکنولوژی ماساچوست ۹۴
۵ـ مرکز فرهنگی ژرژ پمپیدو ۹۵

فصل چهارم: مطالعات زمینه
۱ـ مطالعات شهر مشهد ۹۷
۱ـ۱ـ مطالعات تاریخی شهر مشهد ۹۷
۱ـ۲ـ پیدایش شهر مشهد ۹۷
۱ـ۳ـ شناخت شهر مشهد ۹۹
۱ـ۳ـ۱ـ بررسی‌های کلی در مقیاس شهر ۹۹
۱ـ۳ـ۱ـ۱ـ موقعیت جغرافیایی شهر مشهد ۱۰۰
۱ـ۳ـ۱ـ۲ـ شناخت استخوان‌بندی شهر مشهد ۱۰۰
۱ـ۳ـ۱ـ۳ـ محورهای شاخص شهر مشهد به لحاظ نقش ارتباطی و یا سیمای شهری ۱۰۱
۱ـ۳ـ۱ـ۴ـ نقاط شاخص شهر مشهد ۱۰۳
۱ـ۳ـ۲ـ توسعه شهر مشهد در آینده ۱۰۴
۱ـ۳ـ۲ـ۱ـ بررسی اجمالی گسترش غربی شهر ۱۰۴
۱ـ۳ـ۲ـ۲ـ مساحت شهر و کاربریهای اراضی طرح جامع (۹۵ـ ۷۰) ۱۰۵
۱ـ۴ـ بررسی شرایط اقلیمی ۱۰۶
۱ـ۴ـ۱ـ وزش باد ۱۰۶
۱ـ۴ـ۲ـ تابش آفتاب ۱۰۶
۱ـ۴ـ۳ـ بررسی وضعیت حرارتی هوا در شب و روز ۱۰۷
۱ـ۴ـ۴ـ مواقع گرم و مواقع سرد سال ۱۰۸
۱ـ۴ـ۵ـ خلاصه و نتیجه‌گیری ۱۰۹
۱ـ۴ـ۶ـ جهت استقرار ساختمان ۱۰۹
۱ـ۵ـ بررسی‌های جمعیتی شهر مشهد ۱۱۰
۱ـ۵ـ۱ـ جمعیت شهر مشهد ۱۱۰
۱ـ۵ـ۲ـ جمعیت شناور شهر مشهد ۱۱۱
۲ـ مطالعات سایت طراحی ۱۱۳
۲ـ۱ـ معرفی سایت ۱۱۳
۲ـ۲ـ تجزیه و تحلیل محدوده مورد نظر ۱۱۳
۲ـ۲ـ۱ـ روند شکل‌گیری محدوده در گذر تاریخ ۱۱۳
۲ـ۲ـ۲ـ بررسی موقعیت محدوده در شهر مشهد ۱۱۴
۲ـ۲ـ۲ـ۱ـ موقعیت مکانی محدوده در شهر مشهد ۱۱۴
۲ـ۲ـ۲ـ۲ـ موقعیت محدوده به لحا‌ظ اقتصادی ۱۱۴
۲ـ۲ـ۲ـ۳ـ موقعیت محدوده به لحاظ جمعیتی ۱۱۵
۲ـ۲ـ۲ـ۴ـ موقعیت محدوده به لحاظ حوزه اداری ۱۱۵
۲ـ۲ـ۲ـ۵ـ موقعیت محدوده به لحاظ فضای سبز ۱۱۵
۲ـ۲ـ۲ـ۶ـ موقعیت محدوده به لحاظ تفریحی، فراغتی ۱۱۵
۲ـ۲ـ۳ـ شبکه دسترسی محدوده سایت ۱۱۶

فصل پنجم: تحلیل
۱ـ طبقه‌بندی اطلاعات ۱۱۸
۲ـ تحلیل اطلاعات ۱۲۱
۳ـ مبانی نظری طراح ۱۲۴
۴ـ مبانی طراحی معماری پروژه ۱۲۶
۵ـ برنامه‌ریزی فیزیکی پروژه ۱۲۸
۵ـ۱ـ مبانی برنامه‌ریزی فیزیکی ۱۲۸
۵ـ۱ـ۱ـ بررسی جمعیت هدف (گروه‌های مخاطب) ۱۲۸
۵ـ۱ـ۲ـ رایزنی با اساتید و مسئولان مختلف ۱۲۸
۵ـ۱ـ۳ـ بررسی نمونه‌های مشابه پژوهشی ۱۲۸
۵ـ۱ـ۴ـ اساسنامه باشگاه ۱۲۸
۵ـ۱ـ۵ـ استاندارد‌های موجود ۱۲۹
۵ـ۲ـ طرح جامع فیزیکی ۱۲۹
۵ـ۲ـ۱ـ حوزه‌بندی فضاها ۱۲۹
۵ـ۲ـ۱ـ۱ـ اداری ۱۲۹
۵ـ۲ـ۱ـ۲ـ علمی ـ پژوهشی ۱۲۹
۵ـ۲ـ۱ـ۳ـ‌ اقامتی‌ ۱۳۰
۵ـ۲ـ۱ـ۴ـ خدماتی ۱۳۰
۵ـ۲ـ۱ـ۵ـ ارتباطی ۱۳۰
۵ـ۲ـ۲ـ ابعاد، اندازه و استانداردهای فضاهای اصلی مجموعه ۱۳۱
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ آزمایشگاه‌ها ۱۳۱
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۱ـ طبقه‌بندی ۱۳۱
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۲ـ روش‌ها یا گرایش‌ها ۱۳۱
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۳ـ اصول طراحی ۱۳۱
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۴ـ فضای لازم برای هر نفر ۱۳۲
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۵ـ مدول‌های طراحی ۱۳۲
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۶ـ توزیع سرویس‌ها ۱۳۳
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۷ـ سیستم‌های دفع مواد زاید ۱۳۴
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۸ـ انباری ۱۳۴
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۹ـ نیازهای ویژه ۱۳۴
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۱۰ـ فضاهای مرتبط ۱۳۵
۵ـ۲ـ۲ـ۱ـ۱۱ـ روکار سطح ۱۳۵
۵ـ۲ـ۲ـ۲ـ کلاس‌ها‌ ۱۳۶
۵ـ۲ـ۲ـ۲ـ۱ـ فضای مورد نیاز ۱۳۶
۵ـ۲ـ۲ـ۲ـ۲ـ شکل استاندارد اتاق ۱۳۶
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ کتابخانه ۱۳۷
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۱ـ بررسی روابط داخلی در کتابخانه ۱۳۷
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۲ـ ورودی در کتابخانه ۱۳۸
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۳ـ قسمت مطالعه در کتابخانه ۱۳۸
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۴ـ فضای امانات کتابخانه ۱۳۸
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۵ـ نورگیری در کتابخانه ۱۳۹
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۶ـ تهویه در کتابخانه ۱۳۹
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۷ـ حفاظت در مقابل آتش‌سوزی ۱۳۹
۵ـ۲ـ۲ـ۳ـ۸ـ استاندارد فضای کتابخانه ۱۴۰
۵ـ۲ـ۲ـ۴ـ ساختار اداری ۱۴۰
۵ـ۲ـ۲ـ۵ـ سالن‌های سخنرانی ۱۴۱
۵ـ۲ـ۲ـ۵ـ۱ـ شکل اساسی ۱۴۱
۵ـ۲ـ۲ـ۵ـ۲ـ ابعاد کمینه برای صندلی‌ها ۱۴۱
۵ـ۲ـ۲ـ۵ـ۳ـ انواع ترتیب صندلی‌ها ۱۴۱
۵ـ۲ـ۲ـ۶ـ نمایشگاه ۱۴۱
۵ـ۲ـ۲ـ۶ـ۱ـ عملکرد نمایشگاه ۱۴۲
۵ـ۲ـ۲ـ۶ـ۲ـ نحوه نورپردازی در نمایشگاه ۱۴۲
۵ـ۲ـ۲ـ۶ـ۳ـ مسیرهای حرکت ۱۴۳
۵ـ۲ـ۲ـ۷ـ سلف سرویس ۱۴۴
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ مجموعه اقامتی ۱۴۶
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۱ـ خصوصیات استفاده‌کنندگان ۱۴۶
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۲ـ فضاهای تشکیل‌دهنده مجموعه اقامتی ۱۴۷
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۳ـ طبقات تشکیل‌دهنده فضای اقامتی (اتاق‌خوابها) ۱۴۷
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۴ـ اتاق‌خوابها ۱۴۹
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۵ـ تیپ‌بندی اتاق میهمانان ۱۴۹
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۶ـ تجهیزات اتاق میهمانان ۱۵۰
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۷ـ ورودی اصلی ۱۵۰
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۸ـ ورودی خدماتی ۱۵۰
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۹ـ لابی ۱۵۰
۵ـ۲ـ۲ـ۸ـ۱۰ـ فضاهای خدمات و پشتیبانی ۱۵۲
۵ـ۲ـ۳ـ ریزفضاها ۱۵۴
۵ـ۲ـ۴ـ تدقیق برنامه فیزیکی ۱۵۵
۶ـ جدول سازگاری فضاها ۱۶۵
۷ـ دیاگرام ارتفاعی ۱۶۶
۸ـ دیاگرام روابط عملکردی ۱۶۷
۹ـ سازه و تأسیسات ۱۷۰
۹ـ۱ـ سازه ۱۷۰
۹ـ۲ـ تأسیسات ۱۷۰
۹ـ۲ـ۱ـ آبرسانی ۱۷۱
۹ـ۲ـ۲ـ اطفاء و اعلام حریق ۱۷۱
۹ـ۲ـ۳ـ گرمایش و سرمایش ۱۷۱
۹ـ۲ـ۴ـ برق رسانی ۱۷۱
۱۰ـ قابلیت سنجی اراضی ۱۷۲
۱۰ـ۱ـ قابلیت استقرار توده و فضا در نقاط مختلف سایت ۱۷۲
۱۰ـ۲ـ قابلیت تنظیم و استقرار ورودیهای سواره، پیاده و خدمات ۱۷۲
۱۰ـ۳ـ قابلیت استقرار و ترکیب کاربریها و عملکردها در سایت ۱۷۲
ـ کلام آخر
ـ کتابنامه
مطالعات خانه علوم و فناوری مشهد (باشگاه دانش‌پژوهان جوان) ۱۷۰ص
(همراه با فایلهای Autocad و تصویر)
قیمت : ۱۵٫۰۰۰ تومان

    icon


tavajo



ارسال نظر

نام:

ایمیل:

وب سایت:

متن و پیام شما: